Opret mailsignatur (gælder kun web)

Log ind jf. guiden "hvordan logger man på outlook?"

Tryk herefter på tandhjulet oppe i højre hjørne:

Tryk herefter på menupunktet "Mail" og herefter "Skriv og svar":

Tryk herefter på "+ Ny signatur" som er en af de første muligheder på siden.

Du skal ny give signaturen et navn, f.eks. "Privat" eller "Arbejde" eller, hvis du har flere stillinger, kan det også være en af dem.

Herefter skal du skrive signaturen som du ønsker den i boksen nedenunder:

Når du har skrevet i begge felter, kan du se at der kommer en "Gem" og "kassér" knap frem i bunden. Du skal vælge "Gem" for at gemme den til outlook.

Hvis du scroller tilbage op, kan du nu se under "Vælg standardsignaturer" at der er to dropdown bokse.

En til "For nye meddelelser:" og "Til svar og videresendelser:"

Her kan du vælge hvilken signatur, der automatisk skal tilføjes til en mail, ved en af de to handlinger, så snart du åbner en ny mail, eller trykker på svar til en mail. Derved slipper du for at tilføje den manuelt til hver mail du skriver:

"Gem" og "kassér" boksen kommer nu til syne, og du skal igen trykke "Gem" for at gemme denne indstilling:

Last updated